Formal dinner

Igår var det dags för Formal Dinner för all som bor på campus. Bussen gick 18.40 till en restaurang där det var middag med live-musik och sedan därifrån vid 23 till Rumors som är en nattklubb. Vi gick till en bar innan Rumors dock så var inte där förrän efter tolv. Det var en rolig kväll, riktigt kul att få klä upp sig ordentligt! Inte så ofta jag har klänning direkt, men tyckte verkligen om den här.
Nu har jag sovit till klockan tolv, jag har lektion 14-16 och sen ett möte med en av mina projektgrupper. Ikväll är det Potluck för alla utbytesstudenter; det betyder att alla tar med sig någon traditionell rätt från deras hemland och så får man smaka på allas. Jag har såklart gjort kladdkaka! Tänkte egentligen göra kanelbullar men hade verkligen inte tid...
 
Pimpade naglarna såklart!
 
Innan bussen. 
 
 
Tyvärr lite suddig, men det var fler som tog bilder så hoppas att jag kan få tag i någon bättre.
 
Drinkar på baren Opium innan klubben Rumors. Drinken till vänster hette "Devilishly Swedish" så självklart var jag tvungen att prova den! Tydligen var det svensk Vodka i den, men det var någon konstig sort som jag aldrig har sett förut? Jag tänkte att det skulle vara Absolut men det var något annat. Weird?

Kommentarer:

1 Kattis:

skriven

Finelsa <3

Kommentera här: