HUGO!

Det är fullt upp nu ska jag säga. Massa assignments att jobba med, Jeanette fyller år imorgon så då är det fest och jag har bakat cheesecake till henne idag och på söndag åker vi alltså på en veckas semester till Gold Coast där surfning står på schemat. Det ska bli såååå skönt att äntligen få lite "sommarlov", jag hade ju inte direkt något innan jag åkte. Jobbade en månad, flyttade och packade en helg och hade tre dagar ledigt innan jag åkte hit. Äntligen bara få ligga på en strand och ta det lugnt, jag förtjänar faktiskt det! Vi är sex tjejer som åker och det kommer bli toppen! Wihoooo! :-D
 
Körde förresten äntligen första träningspasset igår sedan jag blev sjuk för 2-3 veckor sedan och kan säga att det var ett ordentligt boxningspass som känns i kroppen idag. Men skönt att äntligen komma igång, det behövs verkligen för matvanorna är kanske inte de bästa ;-)
 
Fått spendera lite tid i en verkstad idag, det är ju alltid mysigt.
 
Annars tänkte jag bara slänga in en bild på Hugo, äntligen! Från och med nu ska han få hänga med mycket mer :-D hittat en bra plats åt honom på väskan.
 

Kommentarer:

1 Herman:

skriven

Jaa äntligen lite högre hugohalt i livet! :-D

Kommentera här: