Val

Den senaste veckan har verkligen mest varit skola, men nu känns läget mer under kontroll så förhoppningsvis blir det lite roligare inlägg snart ;-) 
Jag kan ju i alla fall berätta att jag har röstat. Eller ja, jag har ju inte postat brevet än men valsedlarna ligger i sina kuvert och två vittnen har skrivit under att allt gått rätt till. Kris och Sam fick vara mina vittnen. Jag undrar bara vad som skulle hända med dem om jag nu har gjort något fel? Kan de bli stämda av svenska staten fastän de inte är svenska medborgare...? Konstigt... Jag hoppas helt enkelt att vi slipper få reda på det :-)
Det var i alla fall smidigt att rösta med brev, man beställde bara från Valmyndigheten så kom allt med posten. Det enda som saknas nu är frimärke.
 
Eftersom jag inte har gjort något intressant de senaste dagarna så har jag inte några intressanta bilder, så det får bli lite surfbilder från Gold Coast.
 
Torrträning är viktigt!

 

 
Paddling...
 
Och pop-up!
 
 
 
 

Kommentera här: