ÅFF finns i FIFA!

Idag har det varit lektioner igen. Jag lämnade faktiskt in min första uppgift idag, spännande! Och alla ni som har sommarlov kan bara vara tysta. 
Efter skolan gick jag till frisören som finns på campus (ja det finns en frisör på campus; det är ett stort campus) och klippte mig. Tror att det sista av min permanent äntligen är borta nu, 1,5 år sedan jag gjorde den... Började bli väldigt trött på att ha lockiga toppar.
I vårt hus har vi numera både Nintendo 64, Playstation 3 och X-box 360 så jag, Lise och Kris tyckte att det var dags att inviga något av dom. Det fick bli Fifa på X-box och inte för att skryta men jag vann mot dom båda två ;-) Det bästa var att man kunde spela som ÅFF! Och på deras kläder stod det Klädhuset Falerum. Jag blev typ överlycklig, så himla konstigt att de finns! Och alla spelarnas namn var också rätt (i alla fall dom jag kände igen). Jag blev faktiskt lite imponerad av EA Games där.
 
ÅFF, Sverige mot Randers, Danmark. 3-0 blev det! Jag försvarar ÅFF:s heder så gott jag kan här borta.
 
Campus by night, random bild i brist på annat.

Kommentera här: