Campus

Godmorgon Sverige! Här är klockan redan halv fem men ni har väl precis vaknat. Det är så smidigt med två klockor så att jag slipper räkna minus 8 hela tiden. Idén med klockorna fick jag faktiskt av morfar som hade en klocka med Thailand-tid när mamma och pappa var där. Superbra!
 
Igår hade vi lite filmkväll i vårt hus med de andra tjejerna vi träffade på resan till Lorne. Tangled blev det. Med svensk text eftersom det var jag som hade filmen! Det var tur att jag tog med min hårddisk hit ska jag säga för skolans internet har blockerat vissa sidor om ni förstår vad jag menar... I alla fall så somnade jag under filmen och eftersom Lise hade "powernapat" i tre timmar på dagen och Kris fortfarande var jet-lagad så kunde ingen av oss sova ordentligt sedan. Vi satt uppe och pratade med Adam och Sam (två av australiensarna som bor här) till klockan tre på morgonen och var lagom pigga på briefingen imorse klockan halv tio.
 
Briefingen var lite kort info om allt möjligt och sen en rundtur på campus (äntligen!) så här kommer några bilder. Tyvärr tog jag bara bilder på en liten del men det kommer säkert fler i framtiden :-)
 
 
 
Jag kommer ha mina lektioner i den stora byggnaden till höger.
 
Den här alltså :-)

Kommentera här: