Shopping + exchange-häng

Godkväll! Dagen idag har spenderats med heldags shopping inne i Geelong med Lise och Kris. Vi ska gå på "formal dinner" för alla som bor på campus om några veckor så det var klänningar som stod på shoppinglistan. Jag tycker allt att vi lyckades, men bilder får vänta tills det är dags. De andra ville såklart köpa skor också (suck) så det blev många skoaffärer. Jag hoppades att dom skulle ha min skostorlek här men nej, så kul ska vi inte ha såklart :-) jag lyckades i alla fall klämma ner mina stackars fötter i ett par stilettklackar bara för skojs skull, har faktiskt aldrig testat det förut. Jag gjorde några tappra försök att gå, men de andra skrattade så mycket så jag tror inte att jag lyckades särskilt bra... Nåja, en gång Ecco alltid Ecco säger jag och håller mig till mina trogna gympaskor!
Hursomhelst så tog vi en tur ner till vattnet idag också och gick ett varv på stranden. Det var lagom grått och trist idag men det lär vara väldigt fint när det är soligt och lite varmare ute!
Ikväll har vi varit hos en av exchange-killarna, Tucker, och spelat lite spel och chillat. Skönt med lite sådana kvällar också! Imorgon står australiensisk fotboll (footie) i Melbourne på schemat. Om ni inte vet vad det är så googla det. Helt konstigt och fruktansvärt annorlunda ;-)
 
Jag tänkte ladda upp massa bilder från beachen i Geelong men mitt internet på mobilen vill inte samarbeta så det får vänta tills imorgon... Godnatt på er!

Kommentera här: