Första inlägget, en månad kvar!

Nu är det ganska exakt en månad kvar tills mitt flyg landar i Australien så jag tyckte att detta kunde vara en bra tid för mig att starta min reseblogg så att jag hinner lära mig lite hur det här fungerar.
Igår tackade jag ja till ett rum i korridor (tror jag iaf?) på campus och jag tror att det var det sista som behövde fixas! Det har varit en lång lista på saker som måste göras samtidigt som tentorna under våren skulle klaras av, här är bara några av de saker som skulle fixas och nu är färdigt:
  • Ansökning till skolan
  • Få kurserna godkända
  • Fixa studentvisum
  • Boka flygbiljetter
  • Söka CSN
  • Skaffa försäkring
  • Hitta boende
  • o
  • s
  • v...
Nedräkningen har börjat...

Från Jönköpings tekniska högskola, Jönköping, Sverige...
 
... till Waurn Ponds campus, Deakin University, Geelong, Australien!
 
NU KÖR VI!
 
 
 

Kommentera här: