Bra dag!

Wihoo! Idag är en väldigt bra dag! Jag har idag skrivit klart sista rapporten i ett ämne och eftersom jag inte har någon tenta i det ämnet så är den kursen helt färdig nu. Bara 3 to go... Det som är kvar är två tentor i två olika kurser och en grupprapport samt ett online quiz i sista kursen. Jag börjar se slutet,,, äntligen!
Förutom att rapporten är färdigskriven så fick vi idag besked om att vi har någonstans att bo när vi kommer hem igen. Vi har fått en två på Gräshagen, vilket är lite utanför stan men ändå bra mycket närmre än Råslätt så jag är superglad. Har dock inte berättat för Herman än så nu får vi väl se om han läser min blogg eller inte ;-) 
Har också varit och tränat idag, så ja, mycket bra dag. Och ätit en McFlurry...

Snälla Becca var och kollade på lägenheten åt oss, här är några bilder för alla intresserade.
BADKAR!!! Det har jag verkligen alltid velat ha, woopwoop :-D
 
 
 
 
Jag är verkligen sjukt glad för detta. Jag har varit orolig att vi inte ska få någon lägenhet alls, och så får vi en som är såhär bra! Och det var till och med jag som fixade det och inte Herman. Vem hade väl kunnat tro det? ;-)

Kommentarer:

1 Marianne:

skriven

Vad bra att ni har en lägenhet så vi kan komma och hälsa på, det var så trevligt i sommras. Ha det så bra

Kommentera här: