En dag kvar!

Idag har jag en dag kvar i skolan! Hur sjukt är inte det? Efter imorgon är det inga fler lektioner utan bara två rapporter att skriva och två tentor att plugga till. Så himla skönt! Om två veckor är sista tentan gjord och jag tar jullov.
Igår firade jag att mitt sista grupparbete blev färdigt. Den här gruppen har tagit all min energi den här terminen genom att inte göra någonting förrän sista sekund och låtit mig ta hand om det mesta. De har struntat i att komma på möten och inte gått på en enda lektion. Därför har de inte haft någon aning om vad som händer och jag har verkligen tagit tag i allt. Jag trodde att man skulle slippa sånt efter högstadiet?! Hursomhelst så tyckte jag att det var värt att fira att jag aldrig behöver se dom igen, så det blev en ganska spontan utång. Hade tänkt att det skulle vara en lugn kväll, men blev istället galet kul! Lärde mina brudar vår Jönköpings-lek caps och ja... Det blev en bra kväll :-D 
Idag är det desto lugnare med lite plugg men mest tv-serier i sängen. Imorgon laddar vi om för end-of-exchange-drinks med alla utbytesstudenter. Wihoo :-D
 
Såhär blev vår krokodil till slut! Med tanke på alla problem vi haft och hur jobbigt det har varit så är jag verkligen supernöjd! Nu är det bara rapporten kvar...
 
Caps!

Kommentarer:

1 Anders:

skriven

Jag vill se film på krokodilen. Han var ju söt.

Svar: Du får se honom när vi skypear nästa gång :) han är väldigt söt faktiskt!
Elsa

Kommentera här: