Golf igår (+dagens sound)

Igår åkte jag med några killar härifrån till en korthålsbana och fick spela golf för första gången som jag kom hit! Det var en ganska skruttig bana och alla hål var 50-60 meter. Men det var i alla fall 18 hål och det var kul att få spela lite på skoj. Egentligen var jag ganska mycket bättre än dem men lyckades inte riktigt visa det på dom fruktansvärt dåliga greenerna ;-) Jag spelade faktiskt i shorts och t-shirt så det börjar helt klart märkas att våren är här. Idag var det runt 20 grader och imorgon står det 26 på prognosen?! Tucker (amerikanen) och Michal (britten) frågade om vi vill hänga med till stranden imorgon och... ja, plugget kan vänta! Ser fram emot en riktig soldag.
 
 
 
Dagens sound är denna gamla klassiker. Yours to keep - Teddybears. Hittade den igen häromdagen och den går nu om och om igen i mina lurar! Lovin it! Och här är den för er som vill lyssna.

Kommentarer:

1 Anders:

skriven

Den är bra

Kommentera här: