Paket igen :D

Idag var vi tvungna att storhandla, och ingen kunde köra oss... Lise och Kris "lånade" en kundvagn förra gången det hände så idag tog vi med den tillbaka till affären och sedan hem igen. Ganska segt att gå fyra km med en kundvagn kan jag säga. När vi kom hem hade jag fått mejl om att jag fått ett paket, och som alla mina trogna följare vet så har jag haft världens segaste vecka med alldeles för mycket plugg, så gissa om jag blev glad när mina bästaste föräldrar skickade massa gulligt till mig! Verkligen perfekt timing.
 
Hela innehållet. Mycket bra saker! Jag skrattade ganska länge åt Bamse, men det är fortfarande lika mysigt att läsa. Kommer nog aldrig tröttna på det ;-)
 
En anledning att gilla Bamse...
 
Och en till! Tänk om man vore en så bra ingenjör...

Kommentera här: