Prom

Igår var det alltså prom. Det var öppen bar och all-you-can-eat plockmat typ. Tyvärr var det inte alls lika bra som jag förväntat mig; hade hört att det skulle vara "årets grej" och lätt värt sina 65 dollar (cirka 420 kr). Vet inte om jag håller med om det direkt... Musiken var verkligen dålig, typ ingen som dansade på hela kvällen och det var inte något annat som hände heller så vi satt och pratade i fem timmar. Nej jag är missnöjd. Det som dock var VÄLDIGT roligt var att klä upp sig riktigt ordentligt! Jag tyckte vi var så himla snygga alla tre och jag som aldrig har klänning blev verkligen helt förälskad i denna! Kostade 80 dollar (= cirka 550 kr) dock så nu får jag ju se till att använda den också hehe...
Såhär såg vi ut i alla fall:
 
I väntan på bussen till festen. Om vi ser något stela ut så är det för att vi fick vänta i 40 minuter utomhus (ca 10 grader) i alldeles för lite kläder ;-)
 
Dagens outfit!
 
 
 
Med det säger jag godnatt och laddar för en resa till Phillip Island imorgon för att kolla på koalor, kängurur och PINGVINER! Stört så taggad jag är, woopwoop! :-D

Kommentarer:

1 Anders:

skriven

Snygg tjej men jag vet inte riktigt om bakgrunderna/miljön passade så bra.

Kommentera här: