Seg vecka...

Gaaah vad jag längtar till en vecka från idag... har en stor deadline på fredag och sedan en till på måndag. Det här påminner alldeles för mycket om gymnasiet när man var stressad över någonting hela tiden. Man är supernöjd när man väl blir klar med en uppgift men då väntar genast två nya. Inte van vid detta längre ;-) Mitt tenta-schema har kommit upp också. Jag har ju bara tentor i två av kurserna eftersom de andra är stora projekt-kurser, men SJÄLVKLART så är båda tentorna på samma dag... Inte min vecka det här alltså. Det som väl är bra är att de är den 15:e oktober, och efter det tar jag jullov!!! Det är ju faktiskt ganska så lyxigt med tre månaders jullov.
 
Blir lite fler bilder från Great Ocean Road-resan idag. Dessa är tagna i trädgården till stället där vi provade ost. Massa roliga djur i konstiga former!
 
 
 

Kommentera här: