Simhall och pannkakor

Idag var en seg dag. Spenderade sex timmar i verkstaden med min grupp för gym-projektet. Tanken var att vi skulle bygga en prototyp, men det blev mest väntande på att få använda laserprintern och på att få hjälp att använda laserprintern... Var väldigt frustrerad när jag kom hem, så när Lise tyckte att vi skulle följa med Sam och Adam till gymmet/simhallen så kände jag att det var precis vad jag behövde! Jag och Lise simmade 1 000 meter och satt sedan i bubbelpoolen och väntade på att killarna skulle gymma färdigt. Väldigt skönt för både huvud och kropp. Kvällen avslutades med pannkakor med nutella och grädde! Och vattenkrig i köket... som vi förlorade ganska hårt... hämnd planeras snarast!
 
Simhallen vi var i. Det fanns två coola vattenrutschkanor
men de var tyvärr stängda på vardagar :-(

Kommentera här: